hate to say i told you so men nu kommer det ointressanta!

det är lördag. och jag har hemskt mycket att stå i.
jag har redan varit uppe i gryningen med PellaPermobil och fotat, efter en stresscykling uppför stans alla backar till skogssjön. det var kallt och blött och vi kröp i gräset och blev attackerade av fåglar. och inte var det någon särskilt storslagen soluppgång heller för den delen, fast imorn är det jag som packar fikat och ger mig iväg ännu tidigare och stannar ännu längre...
jag ska telefonterrorisera en komplett främling, why god why you say, men det får ni veta senare. eller aldrig. beroende på hur lyckad denna terrorisering blir.
och så har jag lovat att klippa gräs, vakta barn, laga mat och köpa ännu mer mat. och sist men inte minst ska jag och hela högen till Becka för att se på diverse pinsamma filmer som jag inte tänker nämna här för ni kommer skratta åt mig...

och så borde jag springa spåret också, men just nu lockar soffan och kinapuffarna mer.

ajöken


Kommentarer
Postat av: annie

svarrrrrrrr; åyh iiiiihoohohi den är så underbart söt. anders står mest och bara ler. SE DEN så fort du kan. mmmhm.

2009-08-29 @ 13:26:38
URL: http://unlaced.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ni är knäppa....:P

2009-08-29 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0