bjäfs

jag är ensam hemma (typ hela helgen) och det är skönt för jag kan spela den här precis hur högt jag vill. men det är ändå läskigt för jag vet inte om jag låst ytterdörren eller ej, och jag vågar inte gå ner och känna på den för då kommer jag säkerligen bli kidnappad.
och så hade jag ju laddat ner en film. som tog 33 fuckin timmar. gissa om den funkar. bajs. den ser ut såhär på google iaf:




så jag får väl hitta på en egen handling till bilderna då. eller dö. jag har inte riktigt bestämt mig än.

Kommentarer
Postat av: erica

va ensam hemma är najs! förresten har jag varit me om samma sak. laddade ner Wizard of Oz, tog hundra år o sen när den va färdig gick den knappt att kolla på ändå :C kvalitén va wayy för bra för min lilla dator

2009-09-26 @ 00:10:14
URL: http://neverendingstory.devote.se
Postat av: från smartbyn

vad är det där för skojigt? :D

2009-09-28 @ 14:45:51
Postat av: kriss

the science of sleep! (:

2009-09-28 @ 19:10:23
URL: http://annantypavdisko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0