lyckans undulat

jag säger som på fejset, jag kan dö lycklig nu!
att jag våga säga nåt mer till dem istället för att bara le som den fåntratt jag är.
och hih jag fick anders penna (ursäkta fånerierna), och åh, gud det var så fint!

dum som jag var hade jag inte med kameran men jag lägger upp en gammal goding istället, från PIP 09:

åh bajs, varför hade jag inte kameran med igår, var säker på att anders var med på bilden också. satan..#@.,

ps 1: sos-korv borde heta quidditch genom tiderna.
ps 2: one man freac show var också stört bra, hans röst lät på riktigt som en theremin ibland.


 se världens finaste bilder på detektiverna här! (:



Kommentarer
Postat av: ellinor

åhh! det va fint :D

2009-12-13 @ 15:36:55
Postat av: anna

jag fick en jättefin bild på anders :D:D:D

http://unlaced.blogg.se/images/2009/pc120106_64512211.jpg

och martin signerade min kameraväska och arm och jag nöjer mig med det.

2009-12-13 @ 17:03:04
Postat av: EllaElla

Tacksi to the maxi, jag är smickrad fo shizzle

2009-12-13 @ 21:06:05
URL: http://lamorochlianer.blogg.se/
Postat av: anna

men TACK!! det är löjligt mycket brus och så men jag är stöööört nöjd!

det är ju jättefint! jag avskyr folk med kort hår och långt i nacken och stod och tänkte på det typ hela konserten.



jaaa! och anders också!!!!



och åhåhåh:

nej gud du var så himla söt jag skulle gått fram och sagt hej inne på skylten men jag vågade inte, attans bananer. och tack! detektiverna var bäst utan tvekan!

2009-12-13 @ 23:23:52
Postat av: w

PIP 09 var himla fint.



och detektivbyrån är så söta!

2009-12-16 @ 19:46:46
URL: http://wasteofpaint.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0